Просмотр сообщений

В этом разделе можно просмотреть все сообщения, сделанные этим пользователем.


Сообщения - Kat

Страницы: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 323
49
Оффтоп / Чоловіки та жінки. Стосунки ;)
« : Март 21, 2016, 14:27:41  »
А на моё право выбора посягают, когда вводят гендерные квоты!  :vmad:
Максе, впровадженням гендерних квот намагаються дозволити жінкам хоча би наблизитися до рівних можливостей. Бо насправді можливості чоловіків і жінок у нашому суспільстві - це небо і земля. Ми, жінки, вже неодноразово намагалися донести тобі цю інформацію, але ти, на жаль, вважаєш, що якщо тебе особисто ця проблема це стосується, то її не існує.

50
Оффтоп / Чоловіки та жінки. Стосунки ;)
« : Март 21, 2016, 14:22:21  »
Где ваша толерантность?
Моя толерантність закінчується, коли застосовують аргумент:
Цитировать
обусловлена физиологией человека
Якщо говорять "я живу так, бо так мені і моєму партнеру подобається" - ок. Коли починають висувати аргументи фізіології, історичних традицій та необхідності забезпечити родину, вбивши мамонта (у 21-му столітті!), то при  цьому мають на увазі, що лише ця модель правильна. Інші моделі іноді допускаються у більшому чи меншому ступені, іноді не допускються, але ПРАВИЛЬНА - лише ця. Отже, посягають на право вибору.

52
Оффтоп / Чоловіки та жінки. Стосунки ;)
« : Март 13, 2016, 21:33:34  »
Я нещодавно прочитала в календарі теж цікавий спосіб: поставити свічки колом (діаметр 2 метри, здається, 21 штуку), підпалити ялівець таким чином, щоби дим потрапляв під спідницю,  стояти так пів години, закликаючи кохання, поки не згорять свічки. Добре, що вкінці написали, що бажано це робити не в квартирі, а десь у парку чи лісі. Але я досі намагаюсь уявити, як заганяти дим під спідницю (особливо довгу, бо ж було в "аювердичному" стилі, а там закликають носити виключно довгі спідниці  :unsure:), і як нічого при цьому не підпалити.
Цитату навести не можу, бо календар був моєї бабці, і  цей "рецепт" був на прийдешній тиждень, тож вирвати аркуш мені не дозволили  :hehe:

53
Оффтоп / Обговорюємо систему освіти.
« : Февраль 28, 2016, 20:52:16  »
Цитировать
Сейчас у детей столько энергии, что сидеть за партой - это для них означает держать выскакивающее шило в одном месте.
Щось мені частіше зустрічаються діти, які втикають в батьківські телефони і, відповідно, сидять на місці. ІМХО сучасних дітей розрухати проблема, а не за партою втримати.

Щодо теорій виховання, мені подобається оце оповіданнячко http://alpha-parenting.ru/2014/11/26/vse-deti-prosto-raznyie-otkroveniya-mnogodetnoy-mamyi/
Цитировать
Только теперь, когда у меня четверо детей, я научилась спокойно реагировать на смелые заявления других родителей: что их дети никогда бы себе чего-то «такого» не позволили, что их дети никогда не лечились антибиотиками, что их дети уже в два года рисуют человечков, а в восемь могут двадцать раз отжаться. Я спокойно отвечаю: «75% моих детей тоже никогда бы себе такого не позволили, 50% моих детей ни разу не лечились антибиотиками, 25% моих детей в два года научились рисовать человечков и половина спокойно отжимается даже не двадцать, а двадцать пять раз».

54
Оффтоп / Обговорюємо систему освіти.
« : Февраль 27, 2016, 15:30:04  »
Цитировать
Харківський Державний Технічний Університет Будівництва та Архітектури.
Тоді предмети, зв`язані з будівництвом, мають сенс  ;) Бо передбачається, що праця людей, які там вчаться, буде пов`язана з будівельною галуззю та архітектурою. Отже, повинні знати, про що йдеться.

55
Оффтоп / Обговорюємо систему освіти.
« : Февраль 27, 2016, 11:52:07  »
Цитировать
Хотя меня на последней работе убедили ,что и в филологии можно найти систему, хоть и кривенькую
Будь-яка мова - це система, з чіткою структурою.

Одна з проблем нашої системи освіти - це кадри. Хороший вчитель/викладач, фанат своєї справи, який не тільки сам обожнює предмет, але й вміє пояснити його іншим, та працює саме з тією віковою групою, яку добре знає та розуміє, здатен зацікавити  95% аудиторії. Тому мета - переформувати систему освіти таким чином, щоби у навчальних закладах будь-якого рівня працювали відповідні люди. Забезпечити їхній пошук та, головне, мотивацію не тільки прийти працювати до школи/університету, але й залишитися там довше, ніж на рік-два - це одна мета реформ, які необхідно провести у освіті.

Але жоден геній від педагогіки  не зможе зацікавити/ навчити тих, то вирішив, що йому це не треба, і взагалі не ходить на уроки/пари. Або фізично присутній, але думками у іншиї світах, книжках, гаджетах. Тому друга мета - популяризувати коледжі та інші заклади середньої ланки / способи навчання, а також запровадити більш жорстку систему контролю, щоби люди вчилися саме там, де їм потрібно, а не перелазили з курсу на курс до кінця університету. Щоби "купити оцінку" було неможливо на жодному етапі: поступлення, заліків-іспитів, диплому.

Крім цього, слід шукати способи впливу на ринок працевлаштування, адже оголошення типу: "Шукаємо менеджера, з вищою освітою, знанням іноземних мов, досвід роботи від 3х років, вік 20-25", незалежно від того, кого шукають насправді - секретаря, продавця в магазин чи працівника складу, створює нездорову атмосферу. Високі вимоги повинні відповідати нормальній роботі та відповідній зарплатні.

Poni, а в якому інституті ти вчилася?


56
Оффтоп / Обговорюємо систему освіти.
« : Февраль 25, 2016, 15:35:36  »
Цитировать
если учиться, то учиться хорошо
Я теж вважаю, що якщо вчитися, то вчитися добре. (А також якщо працювати, то працювати добре). Однак це НЕ означає "постійно думати, як отримати червоний диплом". Це просто  означає "вчитися добре". Але якщо нормально вчишся, адекватні викладачі і  вдало складаються обставини, то від червоного диплому що - відмовлятися? Гонорово жбурнути його ректору в обличчя , бо в нас погана система освіти?
Цитировать
Та ничо. Пусть учатся непонятно в каких ВУЗах, штудируют талмуды, тратят время на то, что им будет не нужно и не интересно. 2-3% повезет - им будет нравиться сам процесс штудирования.Еще 5% угадают со специальностью. Остальные выкинут в мусорку пять лучших лет жизни.

Хай НЕ вчаться, якщо це не їхнє  :yes: Хай шукають своє. Інше місце, інший спосіб навчання, можливо - просто отримують практичні навички. Ніхто не змушує  п`ять років провести там, де тобі нецікаво, щоби вивчити те, що тобі непотрібно. Кожен сам формує своє життя.
Цитировать
Вообще очень грустную тенденцию видела в общаге. Золотые-серебряные медалисты, учившиеся под бдительным присмотром родителей, попав в общагу или съемную квартиру и вырвавшись из-под контроля, уходили в такой загул... Пачками вылетали на первой же сессии.
Я знаю тенденцію, що дівчата, яких тримали під занадто жорстким контролем, навіть з класом не відпускали поїхати на екскурсію / в Карпати з ночівлею, миттю виходили заміж після закінчення школи за першого-ліпшого (переважно вагітними). А  хто нормально вчився в школі - той і надалі нормально вчися. Може, то школа в нас була така - модно було поступити у хороший заклад, на хорошу спеціальність, принаймні, серед  більшості. Ненайгірша мода серед підлітків, еге ж?

57
Оффтоп / Обговорюємо систему освіти.
« : Февраль 25, 2016, 11:09:43  »
У нашому ВУЗі, принаймні за нашою спеціальністю, відмтіки у дипломі відповідали реальному рівню знань. У групі було 12 осіб, з них працюють за спеціальністю або іншим чином безпосередньо застосовують здобуті знання 5 осіб, з яких 3 особи мають червоні дипломи. Всі решта займаються чимось іншим. Отже, червоний диплом може бути просто показником, що обрали профіль згідно із здібностями та інтересами, досить сумлінно ставилися до навчання (хоча й без зайвого пафосу) та недарма провели п`ять років в універі на державному стаціонарі.

58
Оффтоп / Обговорюємо систему освіти.
« : Февраль 25, 2016, 10:37:34  »
Цитировать
После второго курса зачетка с одними пятерками начинала работать на студента и ему очень часто натягивали оценки. Ибо это не хорошо было - поставить отличнику 4!
У мене була зворотня ситуація. Курсі на 3-ому (тобто вже маючи певну репутацію та відповідну заліковку), я схалявила і відповідала ла іспиті виключно завдяки хорошій пам`яті. Після основних та додаткових питань викладач поставила 4 з текстом: "Іншим я би поставила за таку відповідь 5, але Вам не можу  - Ви здатні на більше".

Цитировать
Слушать начитку, не задавать вопросы, потому что препод закатывает глаза и "специально для тупых" через силу повторяет тоже что и прочитал. так и не ответив, таким образом задавать вопросы становится не принято.
В нас, навпаки, викладач через певний час починав розказувати лекцію тим, хто ставив питання.

Цитировать
И с институтом ей не свезло, бывает. В остальных-то институтах все хорошо.
Садочки, школи, інститути, університети бувають різні. Про "специфіку" більшості можна дізнатися заздалегідь, завдяки інтернету та сарафанному радіо. Якщо отримуєш не те, на що сподівався, що заважає шукати інші варіанти?

Цитировать
Для меня главный критерий - это какое-то принципиальное отличие таких людей. Т.е. мне кажется, что оно должно быть. А его нет.
Відмінники - це звичайні люди ) То ти сама собі щось придумала )))

Цитировать
Отличники - это люди, которые заинтересованы в оценках. Человек, который заинтересован в том, что бы получить знания совершенно не обязательно будет заморачиваться оценками настолько, что бы блюсти красноту своего диплома.
Зовсім необов`язково. Ще раз підкреслюю, що ні я, ні мої колежанки не ставили собі за ціль червоний диплом. Просто ми вже на етапі навчання займалися тим, що нам подобається, тому нам добре йшло (і від "студенського життя" зовсім не відмовлялися  ;)), а про перспективу червоного диплому дізналися під кінець п`ятого курсу.

59
Оффтоп / Обговорюємо систему освіти.
« : Февраль 24, 2016, 22:49:35  »
Цитировать
ей тупо лень писать пояснения к действиям
А  вчителю треба виразно бачити, що вона дійшла до правильного рішення самостійно, а не списала в сусіда відповідь, до того ж неповністю.
А взагалі розмова плавно вийшла за межі теми стосунків чоловіків і жінок  ;)

60
Оффтоп / Обговорюємо систему освіти.
« : Февраль 24, 2016, 22:32:28  »
Они ПРАВДА считают, что пятерка - это хорошо. Что это показатель, что ты все сделал правильно. Это взрослые, умные, успешные люди. Мне даже страшно стало... Матрица...
Дивний висновок :unsure:

Страницы: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 323