Кроме того, вполне возможна ситуация, когда очень успешный спортсмен имеет весьма скромные педагогические способности, тогда как его менее успешный коллега может быть очень талантливым учителем. (такая ситуация, кстати, описана в статье по ссылке от Timbuktu) В таком случае с которым тренером лучше заниматься?
В описаній ситуації обидва тренера були вершниками рівня Великого призу, просто перший був одним із провідних спортсменів світу, а друга - просто хорошою вершницею національного рівня. Тобто, кваліфікація в них була однакова, відрізнялась тільки здатність доступно доносити інформацію.
Зовсім інший випадок - якщо порівнювати тренера, який є (чи був у минулому) вершником рівня Великого призу і підготував кількох коней, і тренера, який ніколи в житті не стартував навіть у їздах рівня L або проїхав щось один раз на самовозі з результатом у 43%. Навіть якщо останній тренер буде на заняттях заливатися соловейком, це не допоможе Вам стати хорошим вершником. Ви приходите на заняття, щоб перейняти цінний досвід. Якщо в тренера немає досвіду, то що Ви можете в нього перейняти?...
Опять же, разве иной инструктор проката, будучи неплохим профессионалом, не в состоянии серьезно заниматься с учеником, развивать его, работать с душой, а не с целью только срубить бабла побольше?
Непоганий професіонал не піде працювати
інструктором прокату. Може, є винятки, тоді перепрошую, але мені такі не зустрічались. Хороші тренери ідуть на спортивні бази, готують коней, дають індивідуальні заняття, але навряд чи підуть у прокат.