Голосование

Подписываете ли Вы Договор с перевозчиком?

Да
Нет

Автор Тема: Договор с перевозчиком лошадей. Поделитесь, пожалуйста.  (Прочитано 16831 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Потап

  • Герой
  • *****
  • Сообщений: 1402
  • Лошадь - лучшее, что можно купить за деньги!
    • Просмотр профиля
Почитала все написанное выше, но мое мнение осталось прежним -грамотно составленный договор может помочь в случае возникновения спорных вопросов как заказчику, так и перевозчику  :yes:


Оффлайн Katia

  • Авторитет
  • ****
  • Сообщений: 571
    • Просмотр профиля
В свою очередь хочеться спросить - много ли владельцев оплачивали ущерб перевозчику в случае, если лошадь начала бится в прицепе и повредила его?

Timbuktu

  • Гость
Гараж, Дара, +1!

Почитала все написанное выше, но мое мнение осталось прежним -грамотно составленный договор может помочь в случае возникновения спорных вопросов как заказчику, так и перевозчику  :yes:

В такому разі договір складався б сторінок із п'ятисот, тому що фактично, для того щоб він був "грамотним", у ньому треба було б передбачити і прописати кожне можливе спірне питання. Наприклад, аварія. Аварія може статися: з вини водія, з вини іншого водія чи сторонньої особи, з незалежних від водія причин (погодні умови, слизька дорога тощо), з вини коня (почав біситись у причепі). Аварія може трапитися при свідках і без свідків. Треба було б прописувати кожну імовірну комбінацію і визначати, хто на яку компенсацію має право, вказуючи також ступінь отриманих пошкоджень (коня і техніки). Ви також повинні бути готові, в разі чого, відшкодувати перевізнику вартість автомобіля і батмана, якщо аварія станеться через Вашого коня.
Або візьмімо, наприклад, шкоду здоров'ю. Хтось вище писав, що за здертий маклок судитися ніхто не буде. Тоді у договорі треба було б прописувати кожне ушкодження, за яке, на думку господаря, судитись таки варто. Інакше як визначити, на яке ушкодження ще можна закрити очі, а яке вже переходить межі припустимого? Окрім повного ветеринарного довідника, до договору ще треба було б внести пункт про те, з чиєї вини стались пошкодження - перевізника чи коня. Якщо перевізник - не Шумахер і не п'яниця, то пошкодження частіше за все стаються через самого коня, який психує у батмані. Треба ще додати, що шкоду, завдану коню, повинна оцінювати незалежна і незацікавлена сторона, скажімо, комісія ветеринарних експертів. І, звичайно, власник перед тим як перевозити коня повинен надати повну інформацію про стан його здоров'я, включно з УЗД всіх органів, всіма можливими рентгенами і аналізами крові.

Вибачаюся за багатослів'я, просто хотілося пояснити, що договір, який би охопив усі можливі ситуації (себто "грамотний договір"), буде велетенською книженцією, яку навряд чи хтось насправді візьметься складати. А якщо Ви покажете такий договір перевізнику, то підете з конем пішки :). Договір же на одну сторіночку А4 нічим Вам не допоможе при вирішенні спірних питань. На те вони і спірні, що точно щось довести неможливо, а сторони мають на ту чи іншу ситуацію протилежні точки зору.
Якщо Вам потрібен просто папірець (для суду чи особистого заспокоєння), що "ось цей водій віз ось цього коня", то оформіть щось на кшталт товарно-транспортної накладної.       

Оффлайн Танюшка

  • Герой
  • *****
  • Сообщений: 1038
    • Просмотр профиля
Что касается моих постов, речь не идет о том, что лошадь сама себя калечит, достаточно всю дорогу лупить задами, чтоб из копыт привезти холодец (из практики). Речь идет именно о травмах коня по вине перевозчика.
Что касается сопровождения, как правило на дальние расстояния у каждого перевозчика есть свой сопровождающий человек, который и подменный водитель и коновод и все вместе. Если речь идет о перевозки через границу, то у этого человека и виза открытая есть и это практика.
Граждане прежде чем говорить в общем отвечая на мои посты, обратите внимание, речь идет о дальних перевозках.
МММ возит лошадей из Испании в Украину и Россию, это совсем другая история. И сопровождать лично порой невозможно, не разумно и не практично. И именно из ее практики перевозчик опоздал на 4 дня, потому что где-то там его носило с лошадьми в прицепи.
И я рассуждаю так исходя из того, что готовлюсь к перевозки коня в Европу и сопровождать коня просто не реально и не практично и уж точно накладно.
Но мне очень хочется, чтоб он приехал живой и чтоб перевозчик был в ответе.