Оскільки це форум і тут всі діляться своїми думками і досвідом, то я вирішила зробити те саме.
Я подивилася чудові картинки шикарних і зі смаком пошитих речей в цій темі вище.
Почитала відгуки щасливих власників і вирішила, що в мене все буде так само =)
Моє замовлення обіцяли зробити за кілька днів. Гроші я перерахувала 9 грудня.
Потім був повний ігнор - жодних відповідей на мої листи, дзвінки і смс.
Я навіть подумала, що мене розвели на гроші.
Потім мені несподівано відповіли і, знову, пообіцяли за кілька днів.
Потім пообіцяли завтра. Завтра не наступило - але ігнор повернувся. А потім 26 грудня я поїхала на 2 тижні.
Коли я повернулася, мені взагалі круто пощастило. І кілька днів тому я отримала своє замовляння.=)
Хорошої якості, зі смаком зроблений вольтрап! Але, я замовляла стандартний, але по факту він виявився поні-сайз.
На жоден з 5 куплених раніше, за кордоном, стандартних вольтрапів він не схожий. Від добряче менший.
Але тут я не експерт, можливо це стандартний розмір для України, тому не висуваю претензій.
Я замовляла бінти ЧОРНОГО кольору. Але мені вислали ЧЕРВОНОГО.
Нажаль, шановна автор цієї теми, досі не знайшла час, щоб написати, навіщо мені вислали червоні бінти замість чорних і що мені з ними тепер робити.
Ні, я не очікувала "танців з бубном" або інших елементів клієнтоорієнтованості.
Нормальньої людяності цілком достатньо.
Невже так важко підняти слухавку, коли вам телефонують або відповісти на лист?
І просто сказати "що ваше замовлення буде готове через місяць, бо таке життя і так вийшло. вибачте"
Скинути смс, передзвонити?
Ні, я ні кого не відмовляю робити замовляння.
Шановна автор дійсно чудово і зі смаком шиє. Це дійсно дешевше, ніж купувати в магазині.
Просто це форум і тут всі мають право висловлювати свої думки і ділитися досвідом.
Що я власне і зробила.
Побільше чудових людей, щасливих коней, чистого сніжку і всього найкращого!