Автор Тема: Сага про кінний завод "Grand Prix" та авторські права.  (Прочитано 21922 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Timbuktu

  • Гость
Жили-були на світі авторські права. Їхнє існування було чітко і ясно виписано в Законі України "Про авторське право і суміжні права". Зокрема в цьому Законі зазначалося таке:

Цитировать
автор - фізична особа,  яка  своєю  творчою  працею  створила
твір;


Цитировать
Суб'єктами авторського права є автори  творів,  зазначених  у
частині першій статті 8 цього Закону, їх спадкоємці та особи, яким
автори чи їх спадкоємці передали свої авторські майнові права.

Цитировать
Об'єктами  авторського  права  є  твори  у  галузі  науки,
літератури і мистецтва, а саме:

     1) літературні      письмові      твори      белетристичного,
публіцистичного,  наукового,  технічного  або   іншого   характеру
(книги, брошури, статті тощо);

Жили собі авторські права, і більшість людей їх шанувала. Шануватити авторські права не важко, слід тільки дотримуватись кількох простих правил:

Цитировать
Автору належать такі особисті немайнові права:

     1) вимагати  визнання  свого  авторства   шляхом   зазначення
належним  чином  імені  автора  на  творі  і його примірниках і за
будь-якого  публічного  використання  твору,  якщо  це   практично
можливо;


Цитировать
4) вимагати   збереження   цілісності   твору   і  протидіяти
будь-якому перекрученню,  спотворенню  чи  іншій  зміні  твору або
будь-якому іншому  посяганню  на  твір,  що може зашкодити честі і
репутації автора.

Цитировать
Майнові права автора

     1. До майнових прав автора (чи іншої особи, яка має авторське
право) належать:

     а) виключне право на використання твору;

     б) виключне право на дозвіл або заборону  використання  твору
іншими особами. 

Цитировать
Виключне право автора (чи іншої особи,  яка має  авторське
право) на дозвіл чи заборону використання твору іншими особами дає
йому право дозволяти або забороняти:

     1) відтворення творів;

     2) публічне виконання і публічне сповіщення творів;

     3) публічну демонстрацію і публічний показ;

     4) будь-яке   повторне   оприлюднення   творів,   якщо   воно
здійснюється  іншою  організацією,  ніж  та,  що  здійснила  перше
оприлюднення;

     5) переклади творів;

     6) переробки,  адаптації,  аранжування та інші подібні  зміни
творів;

Все було б добре, і всі були б щасливі, якби не трапився прикрий інцидент. Був собі кінний завод "Grand Prix", який геть не вірив в існування авторських прав, а якщо і вірив, то ніяким чином не хотів їх шанувати. Попри те що власником кінного заводу вочевидь є доросла людина, яка повинна бути більш-менш ознайомленою з чинним законодавством, вона вважає за можливе вдавати, ніби закони писано не для неї, і всіляко порушувати авторські права.

На своєму сайті кінний завод "Grand Prix" розмістив авторську статтю, написану на замовлення Українського Кінного Порталу і вперше опубліковану на головній сторінці Порталу ще в січні. Стаття на сайті кінного заводу "Grand Prix" була опублікована з рядом порушень, зокрема:
- Без дозволу автора чи Українського Кінного Порталу;
- Без вказання імені автора чи посилання на оригінальну статтю на УКП;
- Текст був перегнаний через електронний перекладач, що розцінюється як посягання на твір, яке може зашкодити репутації автора;
- Переклад був здійснений також без дозволу автора, але це вже й так зрозуміло.

Важко повірити, що кінний завод "Grand Prix", який претендує на статус солідної установи, не може створити власну авторську статтю для свого сайту чи не може дозволити собі заплатити за створення такої статті, або, якщо вже йому так припала до душі чиясь готова стаття, - принаймні звернутись до власника авторських прав за дозволом на публікацію. Вдаватись до крадіжки - це не надто солідно.


Timbuktu

  • Гость
Насамкінець пропоную загальній увазі гру "Знайди 10 відмінностей":

Авторська стаття на УКП:

Джаз (Jazz). Цікаво, що в родоводі цього рудого жеребця 1991 року народження ніщо, нібито, не свідчить про особливі задатки саме до виїздки. По батьківській лінії Джаз є нащадком чистокровного верхового Фуріозо (Furioso), який уславився в основному як плідник конкурних коней. (Дозволю собі невеличкий ліричний відступ: Фуріозо, в свою чергу, є правнуком Дарк Рональда (Dark Ronald), жеребця-засновника популярної серед вітчизняних конярів спорідненої групи Дарк Рональда – Рауфбольда в українській верховій породі). По материнській лінії Джаз є потомком відомого жеребця Німердора (Nimmerdor), який і сам успішно стрибав, і в подальшому продукував прекрасних конкурних коней. Попри такий «конкурний» родовід, Джаза з самого початку готували у виїздку. Жеребець успішно виступав на численних змаганнях міжнародного рівня, спершу під сідлом Тінеке Бартельс, а згодом – під Кірстен Бекерс. Джаз ліцензований для використання в голландській напівкровній, ольденбурзькій, а також данській напівкровній породах коней. Цей жеребець дав кількох ліцензованих синів (серед них Оліві (Olivi), Джонсон (Johnson), Вестпойнт (Westpoint) та інші), а також численних турнірних коней. Безумовно, найвідомішим потомком Джаза є Парсиваль (Parzival), який виступає під сідлом Аделінде Корнеліссен.

Аделінде й Парсиваль посідають першу стрічку індивідуального рейтингу FEI з виїздки. Проте Парсиваль – не єдиний потомок Джаза, який виступає на міжнародних змаганнях рівня Великого призу. В сезоні 2011 року в Джаза налічувалося двадцять таких нащадків. Серед них хотілось би згадати жеребця Танго (IPS Tango), який показує успіхи під сідлом Ганса-Петера Міндерхауда, мерина на кличку Потіфар (Potifar), який виступає під сідлом Ліндал Оутлі і є одним із найкращих виїздкових коней Австралії, мерина Ю Ту (U II), на якому виступає етнічний німець Ґюнтер Зайдель, успішно представляючи Сполучені Штати Америки, а також одного з основних коней Едварда Ґала після втрати Тотіласа – Інтерфло Некст Ван (Interfloor Next One).


"Передерта" стаття на сайті кінного заводу Grand Prix:

Jazz. Интересно, что в родословной этого рыжего жеребца 1991 года рождения ничего, якобы, не свидетельствует об особых задатках именно к выездке. По отцовской линии Джаз является потомком чистокровного верхового фуриозо (Furioso), прославившегося в основном как питомник конкурных лошадей. (Позволю себе небольшое лирическое отступление: Фуриозо, в свою очередь, является правнуком Дарк Рональда (Dark Ronald), жеребца-основателя популярной среди отечественных коневодов родственной группы Дарк Рональда - Рауфбольда в украинской верховой породе). По материнской линии Джаз является потомком известного жеребца Нимердора (Nimmerdor), который и сам успешно прыгал, и в дальнейшем производил прекрасных конкурных лошадей. Несмотря на такой «конкурных» родословную, Джаз изначально готовили в выездке. Жеребец успешно выступал на многочисленных соревнованиях международного уровня, сначала под седлом Тинеке Бартельс, а впоследствии - во Кирстен Бекерс. Джаз лицензирован для использования в голландской полукровной, Ольденбургский, а также датской полукровной породах лошадей. Этот жеребец дал несколько лицензированных сыновей (среди них Оливе (Olivi), Джонсон (Johnson), Вестпойнт (Westpoint) и другие), а также многочисленных турнирных лошадей. Безусловно, самым известным потомком Джаз является Парсиваль (Parzival), выступающий под седлом Аделинде Корнелиссен.

Аделинде и Парсиваль занимают первую строчку индивидуального рейтинга FEI по выездке. Однако Парсиваль - не единственный потомок Джаз, который выступает на международных соревнованиях уровня Большого приза. В сезоне 2011 года в Джаз насчитывалось двадцать таких потомков. Среди них хотелось бы упомянуть жеребца Танго (IPS Tango), который показывает успехи под седлом Ханса-Петера Миндерхауда, мерина по кличке Потифара (Potifar), выступающий под седлом Линдал Оутли и является одним из лучших выездкових лошадей Австралии, мерина Ю Ту (U II), на котором выступает этнический немец Гюнтер Зайдель, успешно представляя США, а также одного из основных лошадей Эдварда Гала после потери Тотиласа - Интерфло Некст Ван (Interfloor Next One).


УКП:

Другу стрічку рейтингу WBFSH посідає гнідий вестфальський жеребець 1986 року народження Флорестан (Florestan I). Він належить до своєрідної «фантастичної четвірки» славетних жеребців-плідників: Флорестан, Донерхал, Вельтмаєр і Рубінштайн. Наприкінці ХХ століття ці жеребці мали колосальний вплив на формування типажу сучасного виїздкового коня, та й нині «стара гвардія» не квапиться здавати свої позиції. Цікаво, що по батьківській лінії Флорестан являється нащадком чистокровного Фуріозо, точнісінько як і Джаз. Що це, збіг? Чи кров-таки – не водиця? Флорестан допущений до племінного використання в таких породах як вестфальська, рейнландська, гольштинська, гановерська і шведська напівкровна. Кількість його ліцензованих синів сягає понад сотню. Найяскравішими серед них є Фідермарк (Fidermark), Фюрст Гайнріх (Fürst Heinrich) і Флоренціо (Florencio). Безліч дітей Флорестана надзвичайно успішно виступає у спорті, причому не тільки у виїздці – потомки Флорестана також показують непогані стрибкові якості.

Grand Prix:

Florestan I. Вторую строчку рейтинга WBFSH (Всемирная федерация разведения спортивных лошадей)  занимает гнедой Вестфальский жеребец 1986 года рождения Флорестан (Florestan I). Он относится к своеобразной «фантастической четверки» знаменитых жеребцов-производителей: Флорестан, Донyерхал, Вельтмаер и Рубинштайн. В конце ХХ века эти жеребцы имели колоссальное влияние на формирование типажа современного выездкового коня, и сейчас «старая гвардия» не спешит сдавать свои позиции. Интересно, что по отцовской линии Флорестан является потомком чистокровного фуриозо, точь-в-точь как Джаз. Что, совпадение? Или кровь же - не водица? Флорестан допущен к племенному использованию в таких породах как вестфальская, рейнальдская, гольштинская, гановерская и шведская полукровная. Количество его лицензированных сыновей достигает более сотни. Яркими среди них Фидермарк (Fidermark), Фюрст Генрих (Fürst Heinrich) и Флоренцио (Florencio). Множество детей Флорестана чрезвычайно успешно выступает в спорте, причем не только в выездке - потомки Флорестана также показывают неплохие прыжковые качества.

УКП:

На третьому місці в рейтингу WBFSH розташувався вороний тракененський жеребець Ґрібальді (Gribaldi), чиї роки життя – 1993-2010. Свого часу цей жеребець брав участь у змаганнях рівня Великого призу під сідлом Едварда Ґала. Ґрібальді ліцензований для племінного використання у тракененській, ольденбурзькій і голландській напівкровній породах. У Ґрібальді є близько двох десятків ліцензованих синів, найбільш відомими з яких є Пейнтед Блек (Painted Black), Хофрат (Hofrat) і, безумовно, Тотілас (Moorland’s Totilas). Найбільший здобуток Ґрібальді в якості плідника – це саме вищезгаданий рекордсмен Тотілас, який досяг основних своїх спортивних успіхів із Едвардом Ґалом, а нині виступає під сідлом німця Матіаса Александра Рата. Серед потомства Ґрібальді можна ще відзначити кобилу Сістер де Жу (Sisther de Jeu), на якій виступає той-таки Едвард Ґал, а також іншу вельми цікаву кобилу – Жирасоль (Girasol 7), яка показує успіхи під сідлом німкені Надін Капельман. Взагалі ж у сезоні 2011 року на міжнародних змаганнях рівня Великого призу виступало шістнадцять потомків Ґрібальді.

Grand Prix:

Gribaldi. На третьем месте в рейтинге WBFSH расположился вороной тракененский жеребец Грибальди (Gribaldi), чьи годы жизни - 1993-2010. В свое время этот жеребец участвовал в соревнованиях уровня Большого приза под седлом Эдварда Гала. Грибальди лицензирован для племенного использования в тракененской, ольденбургской и голландской полукровной породах. В Грибальди есть около двух десятков лицензированных сыновей, наиболее известными из которых являются Пейнтед Блэк (Painted Black), Хофрат (Hofrat) и, безусловно, Тотилас (Moorland's Totilas). Наибольшее достижение Грибальди в качестве производителя - это именно вышеупомянутый рекордсмен Тотилас, достигший основных своих спортивных успехов с Эдвардом Галом, а сейчас выступает под седлом немца Матиаса Александра Рата. Среди потомства Грибальди можно еще отметить кобылу Систер де Жу (Sisther de Jeu), на которой выступает тот же Эдвард Гал, а также другую весьма интересную лошадь - Жирасоль (Girasol 7), которая показывает успехи под седлом немки Надин Капельман. Вообще же в сезоне 2011 года на международных соревнованиях уровня Большого приза выступало шестнадцать потомков Грибальди.

Оффлайн Танюшка

  • Герой
  • *****
  • Сообщений: 1038
    • Просмотр профиля
Я помню был инцидент так же с фото....

Grand Prix дает каких нибудь комментариев? 

Оффлайн Sonadora

  • Авторитет
  • ****
  • Сообщений: 449
  • Белая и пушистая, чесслово)))
    • Просмотр профиля
Знаете, просто люди ныне считают, что раз текст есть в свободном доступе для всех в интернете, то, соответственно, никаких авторских прав на него быть не может: скопировал, перевел, вставил - маладэц аффтар! :8): Где-то в научной статейке по журналистике встречала предположение, что Всемирная паутина в дальнейшем станет главной угрозой для авторства...ну и бла-бла.. :glare: вот он, яркий пример, имхо.

Зюлейка

  • Гость
Они даже не прочли перевод, который получился!
"Плідник" перевели как "Питомник" ("розплідник", да?).
Как жеребец может быть "питомником"?!
"Производитель", коннозаводчики такие-сякие!
Дальше читать не стала.

Timbuktu

  • Гость
Знаете, просто люди ныне считают, что раз текст есть в свободном доступе для всех в интернете, то, соответственно, никаких авторских прав на него быть не может: скопировал, перевел, вставил - маладэц аффтар!

Ось і хотілось би донести до відома декотрих шанувальників копі-пейсту й електронних перекладачів, що авторські права поширюються і на інтернет також. Більшість сайтів мають застереження про те, що всі права захищено, а копіювання матеріалів дозволяється тільки з посиланням на джерело і/або зазначенням імені автора. В тому числі таке застереження має і Український Кінний Портал, воно має такий вигляд:

Цитировать
© 2006-2012 Украинский Конный Портал. Все права защищены.
Использование материалов данного сайта разрешается только при условии ссылки на http://www.uahorses.com

Невже за всі роки життя ніхто не навчив серйозну людину, власника кінного заводу, тому "что такое хорошо и что такое плохо"?.. Ай-яй-яй, без дозволу чуже брати не можна.

Оффлайн Black Unicorn

  • Новичок
  • *
  • Сообщений: 0
  • A scattered dream that's like a far-off memory
    • Просмотр профиля
Такое сейчас на каждом шагу. Владелец конного завода не = юрист или даже юридически граммотный человек. Я вот, например, в силу специальности, право изучала, в том числе право интеллектуальной собственности и мне это всё знакомо, но сомневаюсь, что подобные предметы являются нормой для большинства других специальностей. А Интернет это вообще  :8): Моя вот фотография давно и счастливо висит на сайте конного клуба, к которому я уже давно не отношусь. Естественно, взята она без моего разрешения. Просто потому что это Интернет. Да, неприятно, ваш труд и так далее, но не смертельно. А написать администратору сайта с просьбой убрать статью не пробовали? Я, честно говоря, не особо вижу логику в этой "саге" здесь, если на самом деле проблему подобного характера можно решить, написав два предложения.

Timbuktu

  • Гость
Black Unicorn, по-перше, незнання законів не звільняє від їх виконання. Те, що хтось - не юрист, не дозволяє йому порушувати закони. По-друге, людина, про яку йдеться, вже давненько ознайомлена з поняттям інтелектуальної власності й авторських прав. Іще відтоді, як заходилася "брати без дозволу" чужі фотографії (а може, й інші матеріали), і автори фотографій доступно пояснили їй усю негідність такої поведінки)))

https://uahorses.com/Forum/index.php?topic=13956.15

Проте пояснення були пропущені повз вуха, а крадіжки продовжились.
Логіка саги? "Країна повинна знати своїх 'героїв' "))

Оффлайн Asja

  • Герой
  • *****
  • Сообщений: 9974
    • Просмотр профиля
А я считаю, что Тимбукту молодец, что говорит и пишет о мягко скажем некорректном поведении. Тем более, это не в первый раз. Из вот таких вот, вроде бы, мелочей, складывается образ.

Оффлайн Black Unicorn

  • Новичок
  • *
  • Сообщений: 0
  • A scattered dream that's like a far-off memory
    • Просмотр профиля
Ну, учитывая, что он просил патенты!! на фото!!  :sarcastic: выходит, что он не особо ознакомлен. А как героя его, по-моему, страна уже знает.
Мне другое интересно, он убрал статью по вашему запросу или нет? В данном случае авторское право доказать проще чем с фото.

Timbuktu

  • Гость
Ні, стаття висить, де й висіла. На електронного листа відповіді теж поки що немає. Я ще зачекаю на якийсь результат. Можливо, пошта перевіряється нерегулярно.

Взагалі, я всім хочу сказати: якщо у вас цуплять ваші роботи, то не мовчіть. Тому що це -

Да, неприятно, ваш труд и так далее, но не смертельно.


- хибна політика. Якщо хтось вломиться до мого будинку і вкраде мій телевізор, музичний центр і лептоп, то це теж буде не смертельно. Але якщо таке трапляється, то потерпілий здіймає бучу. Чому ж ми так спокійно ставимось до крадіжок нашої інтелектуальної власності? Це така ж крадіжка, як і будь-яка інша.

Оффлайн Татьяна "Status"

  • Герой
  • *****
  • Сообщений: 2895
  • Конный завод "Статус"
    • Просмотр профиля
По-моему, воровать у женшин - определенный фетиш этого целовека  :sarcastic:
Это Вам, Timbuktu, подарок к 8 Марта...

А если серъезно, то человек прекрасно понимает, что он делает, осознано занимается плагиатом, чем он сам и определяет свой статус в конной сфере.