Ну, "бюджетники" часто купують літаки, які списують регулярні авіалінії, коли оновлюють парк. Але я не вважаю, що це так уже погано. Б/у - ще не означає вбитий і небезпечний. Ми ж не викидаємо свої пральні машини чи холодильники, коли минає 1 рік гарантії... Про перекуплені літаки я (кілька сторінок тому) написала тільки для того, щоб навести кілька прикладів того, на чому економлять бюджетні авіалінії.
(До речі, прочитала про викрутку і згадала таку придибенію: нещодавно наш літак (власність КБ Антонова) затримали в якійсь із країн (не пам'ятаю, в котрій саме, боюся збрехати) за те, що при його огляді помітили: одна з деталей двигуна(!) приклеєна клеєм(!!!). Дякувати богу, літак здійснював грузові перевезення, а не пасажирські.)
Взагалі, треба кінчати думати про технічний стан літаків і кваліфікацію механіків і пілотів, бо я так зроду більше не ризикну відриватися від землі