Хочу поділитись враженнями від обслуговування у Q-shop. Замовлення зробила 6.11. Оплатила наступного дня ввечері, бо мені пояснили, що відправка товару здійснюється по понеділках і якщо оплачу пізніше, то доведеться чекати тиждень на відправку. В понеділок прийшов лист – відправка замовлення з технічних причин перенесена на 12-13. Ну, ок, у всіх бувають технічні причини… Але з приводу оплати мені 3 рази звонили, а з приводу перенесення відправки замовлення надіслали лист. 12-13 - тиша. Позвонила – чекайте смс сьогодні-завтра, все гаразд, не хвилюйтесь. Ок. Смс нема. Звоню 15-го вже з наїздом – ви мені нічого пояснити не хочете? У відповідь – ну вы понимаете у нас отправка товара со склада в России и курьер еще не прислал номер накладной… Тихо офігіваю
Пояснюю, що мене не влаштовує таке обслуговування і особливо «отправка товара со склада в России»
У відповідь – мы украинский магазин! Ага, помітно
Але втик допоміг, як завжди - ввечері отримала номер накладної. Сьогодні – и снова здрасте. Лист:
Добрый день Тамара.
Извините за беспокойство, мы только что выснили что курьер по ошибке отправил вместе с Вашей маечкой еще одну футболку из другого заказа (бордовую с лошадкой). Если Вас не затруднит, откройте посылку при получении и отправьте данную футболку по адресу:
Доставка — Новая почта (До дверей)
Украина
місто Київ
**************
Получатель
***************
050 *********
Сообщите нам номер декларации
Заранее спасибо за понимание.
Продовжую офігівати, чужу футболку перешлю, звичайно, але перед тим виясню у людини чи «шановні» бізнесмени знову чогось не напутали. Але от що робити, коли мені прийде «маечка» а не жіночий топ на довгий рукав, який я замовляла? А ще думала у них щось на подарунки пригледіти, товар якісний, дорогувато, а отримати щось таке в подарунок – приємно. Тепер нівжисть й нікому не раджу зв’язуватись.