Хотя меня на последней работе убедили ,что и в филологии можно найти систему, хоть и кривенькую
Будь-яка мова - це система, з чіткою структурою.
Одна з проблем нашої системи освіти - це кадри. Хороший вчитель/викладач, фанат своєї справи, який не тільки сам обожнює предмет, але й вміє пояснити його іншим, та працює саме з тією віковою групою, яку добре знає та розуміє, здатен зацікавити 95% аудиторії. Тому мета - переформувати систему освіти таким чином, щоби у навчальних закладах будь-якого рівня працювали відповідні люди. Забезпечити їхній пошук та, головне, мотивацію не тільки прийти працювати до школи/університету, але й залишитися там довше, ніж на рік-два - це одна мета реформ, які необхідно провести у освіті.
Але жоден геній від педагогіки не зможе зацікавити/ навчити тих, то вирішив, що йому це не треба, і взагалі не ходить на уроки/пари. Або фізично присутній, але думками у іншиї світах, книжках, гаджетах. Тому друга мета - популяризувати коледжі та інші заклади середньої ланки / способи навчання, а також запровадити більш жорстку систему контролю, щоби люди вчилися саме там, де їм потрібно, а не перелазили з курсу на курс до кінця університету. Щоби "купити оцінку" було неможливо на жодному етапі: поступлення, заліків-іспитів, диплому.
Крім цього, слід шукати способи впливу на ринок працевлаштування, адже оголошення типу: "Шукаємо менеджера, з вищою освітою, знанням іноземних мов, досвід роботи від 3х років, вік 20-25", незалежно від того, кого шукають насправді - секретаря, продавця в магазин чи працівника складу, створює нездорову атмосферу. Високі вимоги повинні відповідати нормальній роботі та відповідній зарплатні.
Poni, а в якому інституті ти вчилася?