Автор Тема: Майдан - II ?  (Прочитано 6185428 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Tuluza

  • Герой
  • *****
  • Сообщений: 4618
  • Пролетариат
    • Просмотр профиля
Майдан - II ?
« Ответ #49896 : Апрель 22, 2016, 06:02:46 »
нащо взагалі мірятися зараз? нам ще виживати і виживати. виживемо - поміряємось. Tuluza, ви насправді пропонуєте шукати шляхи вихіда країни з цієї ситуації? тут просто ні хріна незрозуміло, хто стібеться, а хто серйозний. в кожній таксувці шляхи шукають або вже знайшли, а ми ще тут почнемо
Насправді. Зрозуміло, що це дилетантство, але щось спеціалісти нічого не знаходять.

До речі, про спеціалістів. На Укрзалізницю поставили Войцеха Бальчуна, реально крутого польського манагера. Це вам не Сашаборовик.
Дуже хотілося би, щоби він зробив якісь реальні кроки. Проте, ми не Польща(
Що думає спільнота з цього приводу?


Оффлайн Нина Золотова

  • Авторитет
  • ****
  • Сообщений: 720
    • Просмотр профиля
Майдан - II ?
« Ответ #49897 : Апрель 22, 2016, 06:14:06 »
Ещё раз подробно про безвизовый режим
http://www.eurointegration.com.ua/articles/2016/04/21/7048157/
Цитировать
Ми спробуємо надати відповіді на типові запитання та роз’яснити, що буде далі:
– чи гарантований безвізовий для України після рішення ЄК? Хто може його зірвати?
– асоціацію теж узгодили, а потім виникли Нідерланди. Чому вони не заблокують угоду зараз?
– якщо рішення справді є, то чому ми маємо ще чогось чекати? Коли "безвізові обіцянки" перетворяться на реальне скасування віз?
 – для кого діятиме і для кого не діятиме новий режим?
 – чи може ЄС "включити задній хід" та згодом скасувати безвізовий?

Подарунок з Лісабона
Кажуть, що в політиці – і у міжнародній політиці зокрема – ні в чому не можна бути впевненим на 100%. Українці, навчені сумним і багаторазовим досвідом пустих безвізових обіцянок влади, чудово знають це правило.
І саме тому під більшістю популярних дописів про те, що ЄС пообіцяв Києву безвізовий, ви знайдете коментар на кшталт: "не кажи гоп, поки не перескочиш".
Та "Європейська правда" має достатньо даних, щоби говорити з впевненістю: ми на фінішній прямій.
Тепер не лишилося реальних можливостей зірвати безвізовий. Взагалі.
Міжнародні правила змінюються незалежно від України та часом грають проти нас – наприклад, саме це сталося із референдумом в Нідерландах, де Україна просто "потрапила під роздачу".
Тоді ми стала жертвою нового закону, задуманого з іншою метою.
У візовому питанні всі відбувається з точністю навпаки. Тепер нам допомагають свіжі законодавчі зміни, які були задумані в ЄС десятиріччя тому (і, звичайно, без прив’язки до потреб Києва:)).
Гарантію того, що безвізовий для України не зірветься, дає Лісабонська угода – договір, що регулює правила та процедури самого Євросоюзу. Лісабон був підписаний ще 2007 року, але його норми набували чинності поступово. Від кінця 2014 року, зокрема, змінився принцип затвердження міграційних рішень Євросоюзу.
Тепер не потрібно одноголосної підтримки для скасування віз. Навіть якщо Нідерланди та ще 2-3 і навіть 4 країни проголосують проти, безвізовий не зірветься.
І це офіційно підтверджене з боку ЄС.
До слова, про Нідерланди.
Нещодавній референдум, на якому Україна програла, дав нам додаткові "бонуси" на шляху до скасування віз. Це підтверджують одразу кілька джерел "Європейської правди". В ЄС кажуть про потребу "показати українцям, що вони мають чітку підтримку".

"А може, Нідерланди знову заблокують угоду,
тепер – про безвізовий?"
Це запитання видається логічним.
Якщо торік в Голландії змогли швидко зібрати підписи проти асоціацію, то так само швидко зберуть їх і проти "безвізової угоди", можуть припустити скептики.
Але тут є важливий момент, який не дозволить скористатися старим досвідом.
Жодної угоди про безвізовий Україна та ЄС не підписуватимуть.
Відповідно, не буде її ратифікації в національних парламентах, а політики жодної держави-члена ЄС не матимуть важелів для її зупинки.
Це процедурний момент, але він важливий.
Документи Єврокомісії, оприлюднені 21 квітня, підтверджують, що візи будуть скасовані не угодою, а одностороннім рішенням ЄС (хоча юридично були можливі обидва варіанти).
В Євросоюзі ще з 2001 року є законодавчо затверджений "білий" та "чорний" списки країн, громадяни яких мають оформлювати візи для подорожей до ЄС, або навпаки – не мають цього робити. Україну пропонують просто перенести з "чорного списку" до "білого". Це рішення одразу стане обов’язковим до виконання всіма державами ЄС, окрім Великої Британії та Ірландії.

То коли це станеться?
Попри те, що в ЄС є чітка згода на скасування віз, Брюссель не може зробити цього "просто зараз". Для європейських рішень процедури – понад усе. Тому не варто чекати, що 1 червня ви зможете поїхати у відпустку до ЄС лише з одним паспортом.
Подальший графік розгляду українського питання – такий.
Переважна більшість часу буде витрачена в Європарламенті, куди вже надійшла "безвізова пропозиція" від ЄК. Парламент має:
1) визначити відповідальний комітет та доповідача з українського питання;
2) той готує проект доповіді про те, чи варто підтримувати ініціативу Єврокомісії;
3) спершу цю доповідь повинен схвалити комітет; якщо вона не буде схвалена – доведеться допрацьовувати;
4) будь-яка група Європарламенту (читаємо – проросійські праві радикали) мають право висловити заперечення, розгляд якого також може забрати додатковий час;
5) і, нарешті, лише тоді документ потрапляє до пленарної зали.
Як бачите, процедура довга. Її тривалість не обмежена нормами ЄС.
"Європейська правда" має достатньо даних про настрої в Європарламенті, щоби стверджувати: небезпеки зриву немає і тут.
Для схвалення достатньо простої більшості голосів. Більшість є, ще й з великим запасом, це підтверджують попередні голосування. Європарламент впродовж багатьох років закликає інші органи ЄС скасувати візи для українців.
Найбільша проблема – проблема часу.
Голова ЄП Мартін Шульц вже публічно пообіцяв, що українське питання розглянуть якнайшвидше. За найоптимістичнішими оцінками, схвалення безвізового в парламенті може відбутися наприкінці травня, а швидше - навіть у червні. І лише тоді документ спрямують на остаточний розгляд до Ради ЄС.
Про те, що в Раді ЄС є підтримка України і немає права вето з цього питання, ми вже написали. Та хай там як, це забере ще кілька тижнів.
І, нарешті, після схвалення Радою ЄС, підписання та публікації документа запускається "лічильник" - за 20 днів безвізовий де-факто запрацює на кордоні.
За нашими розрахунками, найреальніший термін – кінець липня.
Хоча можливі варіанти – дещо раніше чи дещо пізніше. Брюссель навіть готовий трохи відхилитися від стандартної процедури розгляду, щоби не гальмувати безвізовий для України.
"Профільна" Рада ЄС засідає раз на квартал, наступне засідання – 9 червня, але парламент може не встигнути завершити процедуру до нього. Та в представництві ЄС в Україні ЄвроПравді офіційно заявили, що розгляд українського питання можливий на непрофільній Раді ЄС. Це гарантує, що наш безвізовий не пересунуть на осінь через процедурні мотиви

Чи всі матимуть право їздити до ЄС без віз?
Про це ми неодноразово писали, та не буде зайвим повторитися.
По-перше, безвізовий поширюватиметься виключно на тих, хто має біометричний паспорт. Це чітко зазначене в "законопроекті" від Єврокомісії.
По-друге, безвізовий не дає права на працевлаштування, навчання, постійне проживання в країнах ЄС. Для цього, як і раніше, доведеться оформлювати національну візу класа "Д".
Юридично йдеться про "скасування візового режиму для короткострокових поїздок". Тобто в кожному проміжку зі 180 днів можна перебувати в країнах Євросоюзу не більше ніж 90 днів. За цим правилом слідкуватимуть на кордоні, на порушників чекає заборона на в’їзд.
По-третє, є дві держави ЄС, в яких безвізовий не діятиме – Велика Британія та Ірландія. Вони не беруть участі у спільній міграційній політиці ЄС. Натомість ми матимемо безвізовий з чотирма шенгенськими державами поза межами Євросоюзу – Норвегією, Ісландією, Швейцарією та Ліхтенштейном.
Якщо перекласти на широковживані терміни, то йдеться про скасування для українців Шенгену (причому всіх підтипів шенгенських віз – і туристичних, і "ділових"), а також віз до Румунії, Болгарії, Кіпру та Хорватії.
По-четверте, так само, як зараз віза не дає гарантованого права на в’їзд, так і згодом паспорт не буде достатньою підставою для в’їзду. Прикордонник має право зараз і матиме право за безвізового попросити зворотній квиток або документ про мету поїздки (наприклад – бронь готелю або e-mail із запрошенням).
Але не вірте чуткам про те, що доведеться везти на кордон той самий пакет документів, що раніше подавався до консульства. Це – міф.
Ані документи з банку, ані довідка з роботи, ані офіційне, нотаріальне запрошення від родичів, ані інший документ, який готувався спеціально для візи, на кордоні не є необхідним.
І, насамкінець, про старі паспорти та старі візи. Вони діятимуть далі до закінчення свого терміну. А ті, хто з якоїсь причини не хоче чи не може оформити новий паспорт, матиме право і далі звертатися у консульство за візою.

Безвізовий – це назавжди?
На це питання складно відповісти однозначно. І так, і ні.
На щастя, ЄС не пішов за сценарієм, який пророкували німецькі ЗМІ – мовляв, безвізовий буде наданий на "умовний термін", і далі буде легка процедура його скасування у разі, якщо суттєво зросте міграція з України.
Законодавча пропозиція Єврокомісії не містить таких норм. Навпаки – там прямо зазначено, що ЄК провела аналіз безпекових та міграційних ризиків і вважає, що подальший моніторинг не є необхідним.
Але це не означає, що у ЄС немає шляху назад. Зараз Україну перенесуть з "чорного списку" у "білий". Але юридично так само можливо буде перемістити нас з "білого списку" в "чорний".
Для цього ЄС знову потрібно буде пройти всю законодавчу процедуру та мати голоси 55%+ країн ЄС, що представляють 65%+ населення Євросоюзу, на користь повернення віз.
Про те, що ця процедура вельми складна, ми вже розповіли. Про те, що в ЄС є чимало друзів України, які готові будуть захистити наш інтерес – говорити зайве.
Тому "Європейська правда" має всі підстави сподіватися:  крок до зближення України з Євросоюзом, який розпочався сьогодні і завершиться влітку, буде незворотнім.
І маємо надію, що безвізова практика доведе громадянам ЄС: безвізова Україна є так само безпечною для Європи. Просто тепер ми станемо на крок ближчими.

Оффлайн Poni

  • Герой
  • *****
  • Сообщений: 17658
  • Школа общения с лошадьми "Экви-Вита"
    • Просмотр профиля
Майдан - II ?
« Ответ #49898 : Апрель 22, 2016, 06:16:38 »
До речі, про спеціалістів. На Укрзалізницю поставили Войцеха Бальчуна, реально крутого польського манагера. Це вам не Сашаборовик.
Дуже хотілося би, щоби він зробив якісь реальні кроки. Проте, ми не Польща(
Що думає спільнота з цього приводу?
Тулуза, я думаю по этому поводу, что поживем и увидим.

Меня больше интересует ход Ваших мыслей. Вы только о судьбе страны в таком ключе рассуждаете или это Ваш обычный подход к жизни?
Вот вы пишете, что менеджер крутой и, видимо, вам это нравится, но тут же пишете, что мы не Польша. И грустный смайл. Это, видимо, значит, что вы сомневаетесь, что у него получится что-то сделать. Так? Любому здравомыслящему человеку ясно, что Украина не Польша. Как и не Россия и не Гондурас и не любая другая страна. И что?

Оффлайн Antaxe

  • Герой
  • *****
  • Сообщений: 3651
    • Просмотр профиля
Майдан - II ?
« Ответ #49899 : Апрель 22, 2016, 06:50:01 »
Это, видимо, значит, что вы сомневаетесь, что у него получится что-то сделать.
Сорри,что втыкаюсь, мне прочиталось, что ему будет сложнее что-то сделать. Или результаты его действий будут не такими быстрыми или блестящими.
Впрочем, новый кабмин борзо начал, если тенденция будет продолжаться, мы сами себе очень скоро удивимся.

Оффлайн Tuluza

  • Герой
  • *****
  • Сообщений: 4618
  • Пролетариат
    • Просмотр профиля
Майдан - II ?
« Ответ #49900 : Апрель 22, 2016, 07:12:20 »
Давайте оставим в покое мой подход к жизни  :sarcastic: Достаточно сказать, что по жизни я стараюсь быть реалистом и это приносит эффект.

По поводу Укрзализныци. Это закрытая, темная, коррумпированная и даже отчасти криминализированная структура, на которой сломает зубы кто угодно. И она не имеет ничего общего со структурой Польскех Колей Панствовых, налаженной структурой, в числе руководства которой В.Б. руководил несколько лет.

В том что он может руководить и высокоэффективен я не сомневаюсь. Тем более, не видя его контракта и полномочий, судить трудно.
Они вывели свои Колеи Панствовы в плюс, проведя полную реорганизацию, уменьшив очень раздутый штат, - с начала 2000х были большие убытки, их очень быстро свели на нет как раз при бытности там Бальчуна. Попродавали еще имущество, насколько я помню. На их поезда приятно смотреть)).

Потому я лично не сомневаюсь в Бальчуне как таковом. Вопрос в его целях. Если это популистский шаг, печально. Если подготовка к заведению инвесторов, оптимистично.

Оффлайн Poni

  • Герой
  • *****
  • Сообщений: 17658
  • Школа общения с лошадьми "Экви-Вита"
    • Просмотр профиля
Майдан - II ?
« Ответ #49901 : Апрель 22, 2016, 07:23:53 »
Как это - популистский шаг? В чем популизм?

Оффлайн Tuluza

  • Герой
  • *****
  • Сообщений: 4618
  • Пролетариат
    • Просмотр профиля
Майдан - II ?
« Ответ #49902 : Апрель 22, 2016, 07:44:35 »
Популистский не лично Бальчуна а власти.

Оффлайн Poni

  • Герой
  • *****
  • Сообщений: 17658
  • Школа общения с лошадьми "Экви-Вита"
    • Просмотр профиля
Майдан - II ?
« Ответ #49903 : Апрель 22, 2016, 07:48:44 »
Популистский не лично Бальчуна а власти.
А давайте уже начнем говорить не о какой-то "власти" а называть конкретные имена.
Потому что решения принимают конкретные люди.
Так вот если это популизм, то кто конкретно и какие плюсы извлечет из этого решения?

Оффлайн Понь_Пржевальского

  • Герой
  • *****
  • Сообщений: 5723
  • ♏ http://www.furaffinity.net/user/equimanul/
    • Просмотр профиля
Майдан - II ?
« Ответ #49904 : Апрель 22, 2016, 10:01:18 »
Понь, Вам даже есть у кого учебники взять!:)))
когда я их дочитаю они уже станут анахронизмом :pardon:

Оффлайн Destrie

  • Герой
  • *****
  • Сообщений: 10934
    • Просмотр профиля
Майдан - II ?
« Ответ #49905 : Апрель 22, 2016, 10:30:51 »
Victoria Ptashnyk с Denis Gutenko и еще 19.

Довгоочікуваний подарунок для всіх, хто поставляє послуги за кордон:)

Нарешті ми зареєстрували законопроект про усунення адміністративних бар’єрів для експорту послуг. Він передбачає, зокрема: можливість укладання договорів шляхом обміну листами або просто виставлення інвойсу; відміну валютного контролю експорту послуг тощо.

Тобто не треба буде чекати отримання звичайною поштою оригіналів договорів, коли послуга вже фактично була надана. Це дасть можливість для оперативного зарахування валютної виручки.

Законопроект був погоджений з представниками Національного банку України. За що величезна подяка Vladyslav Rashkovan та його команді.

Хто може виступити проти його прийняття – податківці, адже вони фактично втратять можливість штрафувати експортерів послуг за порушення строків надходження валютної виручки.

Насправді над проектом працювало багато людей, представників Мінекономіки, депутатського корпусу, громадських організацій. Давайте тепер всі об’єднаємося для того щоб він якомога скоріше був розглянутий в профільному комітеті та підтриманий в парламенті.

Update: вже номер присвоїли - 4496.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10207611795827185&set=a.4998236707913.1073741825.1059610185&type=3

Оффлайн Tuluza

  • Герой
  • *****
  • Сообщений: 4618
  • Пролетариат
    • Просмотр профиля
Майдан - II ?
« Ответ #49906 : Апрель 22, 2016, 13:22:22 »
Наталья, а зачем Вам? Вы ж тут вроде только стебетесь, а на серьезные темы общаетесь только с избранным кругом доверенных лиц? Нафига Вам отвечать десятком вопросов на мой один, а?)))

Оффлайн Poni

  • Герой
  • *****
  • Сообщений: 17658
  • Школа общения с лошадьми "Экви-Вита"
    • Просмотр профиля
Майдан - II ?
« Ответ #49907 : Апрель 22, 2016, 16:25:01 »
Наталья, а зачем Вам? Вы ж тут вроде только стебетесь, а на серьезные темы общаетесь только с избранным кругом доверенных лиц? Нафига Вам отвечать десятком вопросов на мой один, а?)))
Я передумала и временно расширила свой круг.
Вопросов отнюдь не десяток, не нужно преувеличивать.
Так что, ответы будут на этот пост:
А давайте уже начнем говорить не о какой-то "власти" а называть конкретные имена.
Потому что решения принимают конкретные люди.
Так вот если это популизм, то кто конкретно и какие плюсы извлечет из этого решения?
?